Tas, ko mēs saņemam, nodrošina mūsu eksistenci. Tas, ko mēs atdodam, veido mūsu dzīvi.
V.Čērčils
Kā zaļo tehnoloģiju attīstība ietekmē auto zīmolus Latvijā?
Tuvāk aplūkojot auto nozari, vairākos pētījumos ir atklājies, ka, lai arī cik godprātīgas būtu auto nozares uzņēmuma aktivitātes, ļoti būtiska loma ir auto ražotāja korporatīvajam zīmolam. Zīmīgi, ka auto nozarē šī zīmola nozīme ir īpaši svarīga. Atšķirībā no citām nozarēm- ekonomiku, IT uc. šajās jomās būtiskāk ir sadarboties ar esošajiem un potenciālajiem klientiem.
Volvo Time
Volvo Trucks interneta žurnāls
Biedrība „Latvijas Zaļā Josta”
Triju dienu laikā vides akcijās, kas notikušas Salacgrīvā, Saulkrastos un Jūrmalā, vairāk kā četri tūkstoši cilvēku parakstījuši „Velomaratons Baltijas jūrai” (Race for the Baltic) petīciju par Baltijas jūras atveseļošanu. Vides akcijas notiek sadarbībā ar „Vides aizsardzības klubs”, „homo ecos:”, „Zaļā josta” un „Vides izglītības fonds”.
PARTNERI